Prední dodavatelé


Naše podnikání je chráněno Centrálním registrem dlužníků

Naše podnikání je chráněno Centrálním registrem dlužníků

Aktuality ELAK EZS CCTV, kamery Klimatizace Další služby Adresa Zákaznická podpora Antény, satelity, DV
A+ A A-
VELIKOST PÍSMA:

Zákaznická podpora

Samozřejmou součástí našich služeb je „nepřetržitá“ zákaznická podpora. V případě technických problémů nebo pochybností o správném fungování námi instalovaných technologií neváhejte a kontaktujte nás. Pokud si nevíte rady s nastavením nebo ovládáním systému, rovněž se na nás můžete obrátit.

Požadavky zákazníků s platnou servisní smlouvou řešíme přednostně, s garancí zahájení opravy v termínu nejpozději do 48 hodin (pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak) od nahlášení poruchy (problému). V naprosté většině případů však úspěšně odstraníme problém již do několika hodin.

Rozsáhlou technickou podporu poskytujeme samozřejmě i zákazníkům bez uzavřené servisní smlouvy. Avšak takové požadavky odbavujeme v běžné pracovní době na základě závazné objednávky (preferujeme v písemné podobě pomocí faxu, e-mailu nebo poštovní služby). Takový úkon je účtován dle aktuálního sazebníku (cestovní náklady, použitý materiál, hodinová sazba za provedenou práci).

Pokud se jedná pouze o pomoc s nastavením nebo radu jak ovládat systém, rádi vám pomůžeme po telefonu nebo prostřednictvím e-mailové komunikace. Mějte prosím na paměti, že takovou podporu je možné poskytnout pouze osobám, které je možné jednoznačně identifikovat jako oprávněné (v případě telefonické komunikace pomocí sjednaného komunikačního hesla, podle čísla mobilní telefon apod.). Zásadně telefonicky nesdělujeme žádné postupy, které by mohly vést k vyřazení bezpečnostních systémů nebo kamerových systému ze střežení nebo by jinak mohla být ohrožena nebo snížena úroveň zabezpečení. Takové úkony je možné provést jen na základě dopředu sjednaného zásahu (písemnou formou). Absolutně nepřípustné je sdělování osobních kódů, hesel a pinů. Nic takového se na dálku nedozvíte.

Co se naopak od nás můžete dozvědět i do telefonu? Jak odstranit nejčastější příčiny drobných poruch. Základní ovládání bezpečnostních systému a kamerových systémů CCTV, stejně tak dalších námi nabízeních technologií. Se systémy, které jsem neinstalovali ani je neservisujeme Vám nebudeme schopni pomoci ani poradit. V pracovní době (tj. ve všední dny minimálně po dobu od 8:00 do 17:00) v případě oprávněných osob je možné požádat o zjištění aktuálního stavu zabezpečovacího systému (u servisních zákazníků) a dálkovou diagnostiku.

Ačkoliv je naším cílem Vám vždy co nejrychleji pomoci, zkuste před kontaktem s námi najít odpověď na Vaši otázku v uživatelském návodu, který je součástí dodávky nebo přiložené doprovodné dokumentace a na 90% všech otázek v něm naleznete odpověď.

Jestliže se rozhodnete ke kontaktu s námi, pokuste se nashromáždit co nejvíce relevantních informací (jaký systém používáte, od jakého výrobce a jaký model, jak dlouho máte systém v používání, co nejlépe se pokuste vzniklý problém specifikovat a zjistěte odkdy se vyskytuje, v případě že je součástí systému počítač zjistěte jakým HW a OS je vybaven, pokud je ke komunikaci třeba osobní kód nebo heslo, zjistěte jej, u pokročilejších nastavení nebo operací je třeba disponovat tvz. „master kodém“).




Kontakty

Ke komunikaci s námi použijte libovolného komunikačního kanálu (viz. kontakty - e-mail, fax, telefon, mobil...).
Nejpravděpodobněji nás samozřejmě zastihnete na mobilních číslech.

Jaroslav Svoboda (+420 603 453 446)
přednostně kontaktujte v oborech:
- ozvučovaní systémy
- TV-FM a SAT technika (televizní rozvody, rádiové rozvody, satelitní rozvody)
- klimatizační jednotky
- GPS navigace
- dotazy technické rázu a dotazy týkající se instalací
+ zabezpečovací systémy – EZS (C&K, Paradox)

Tomáš Svoboda (+420 603 217 866)
přednostně kontaktuje v oborech:
- nastavování kamerových systémů a počítačů
- dálkový přístup ke kamerových systémům přes síť (internet)
- nastavení identifikačních systémů
- programování GSM komunikátorů
+ zabezpečovací systémy – EZS (C&K, Paradox)

Pro technickou podporu však můžete použít libovolných kontaktů.

- aktualizoval TS, 31.10.2008 ve 01:16 -
 
Copyright © 2008-2018 ELAK   elak@elak.cz