Prední dodavatelé


Naše podnikání je chráněno Centrálním registrem dlužníků

Naše podnikání je chráněno Centrálním registrem dlužníků

Aktuality ELAK EZS CCTV, kamery Klimatizace Další služby Adresa Zákaznická podpora Antény, satelity, DV
A+ A A-
VELIKOST PÍSMA:

Telefonní pobočkové ústředny - telekomunikační služby

ELAK se zaměřuje na komplexní řešení Vašich telekomunikačních potřeb a prodej telekomunikační techniky. Zajišťujeme služby od telekomunikačních ústředen, jejich programování, servis a správu až po prodej běžných telefonních přístrojů či faxů.

Telefonní pobočkové ústředny Dodáváme a montujeme na klíč. Telefonní ústředny již od jedné státní linky a čtyř telefonních poboček až po rozsáhlé komunikační celky.

Vybavení domu alespoň jednou analogovou telefonní nebo ISDN linkou je samozřejmostí. V případě polyfunkčních domů nebo firemních prostor to bývá obvykle linek více.

Pro dokonalou komunikační schopnost všech uživatelů domu vybavujeme objekty místní pobočkovou ústřednou pro rozšíření možností státních linek (v případě menších staveb se předpokládá, že budou připraveny 1 či 2 státní linky a rozšíří se na 6 resp. více účastnických telefonních stanic). Jednotlivé místnosti domu budou vybaveny účastnickými zásuvkami či dvojzásuvkami tak jak stanovil investor.

V případě vstupu více linek JTS nežli 2 je navržena vždy přesně požadovaná konfigurace. Jedná se o dokonale variabilní řešení tzv. modulární systém šitý na míru.

Pobočková telefonní ústředna (PTÚ či PBx) je vybavena funkcí automatického rozlišovače příchozího faxového a modemového volání (jedna lince bude např. vyhrazena pro fax, druhá pro PC a patřičné volání bude pak směřováno pouze na příslušnou linku – fax tedy nebude zvonit na všech přístrojích ale pouze na faxu).

Ústředna je rozdělena na několik vnitřních poboček. A základním principem je umožnění více uživatelům využívat jednu či několik státních linek, přepojování mezi jednotlivými uživateli (pobočkami) a vzájemnou komunikaci. Díky velmi variabilnímu nastavení lze řídit využívání telefonních služeb ve Vašem podniku a následně detailně dělit náklady na jednotlivé pobočky či státní linky.

Mobilní GSM bránaKaždé pobočce je možné nadefinovat či omezit pravomoci odchozího a příchozího volání. Je možné zakázat skupiny volání dle předvoleb (např. zákaz volání do zahraničí, do mobilních sítí, na služby s vysokými minutovými tarify apod.). Navolit denní a noční režimy. Systém umožňuje používat pulzní i tónovou volbu. Samozřejmostí jsou neomezená vnitřní spojení bez poplatků, různá vyzvánění pro vnitřní a vnější spojení, cílené nebo skupinové předávání hovorů, zpětný dotaz během hovoru, dveřní komunikace. Možnost odposlechu na jiné pobočce je vyloučena.

Další možnosti : např. přidělení kreditu jednotlivým pobočkám (v min. či impulsech), po vyčerpání bude odmítnut přistup na státní linku, programovatelné vyzvánění, funkce nerušit, zpětné vyzvánění apod..

Velice vhodným a ekonomicky efektivním doplněním pobočkové ústředny může být GSM brána.
Zařízení, které propojuje služby mobilních operátorů a pobočkové ústředny. Pokud se rozhodnete telefonovat z pevné linky na mobilní telefon nebo z mobilního telefonu na pevnou linku, je třeba počítat s cenou za hovor několikanásobně převyšující cenu hovoru mezi dvěma mobilními telefony. GSM Brána - obousměrný převodník volání, kvalitně a spolehlivě převede hovory na nejlevnější spojovou cestu mobil - mobil. GSM Brána může dále sloužit pro dálkové ovládání spotřebičů a pro nadstandardní zabezpečení objektů i bez přivedené telefonní linky.

- aktualizoval TS, JRD, 08.09.2008 ve 01:27 -
 
Copyright © 2008-2018 ELAK   elak@elak.cz